Reklamacja i zwroty

Produkty oferowane przez sklep Progresdisplays.pl są nowe, oryginalne i posiadają gwarancję, w związku z czym w przypadku wystąpienia wady produktu można złożyć reklamację za pośrednictwem sklepu.


Jak reklamować wadliwy produkt?

Reklamacje należy kierować w formie pisemnej na adres: biuro@progresdisplays.pl

Sprzedawca rozpatruje zgłoszone reklamacje w terminie 14 (czternastu) dni od daty zgłoszenia, a gdyby zachowanie tego terminu nie było możliwe informujemy klienta o dłuższym terminie rozpatrzenia reklamacji. Ma to zastosowanie jeśli do rozpatrzenia reklamacji konieczne jest przeprowadzenie ekspertyzy  przez producenta Towaru lub przeszkodą jest długi okres oczekiwania na nowe produkty wolne od wad.

Towar należy starannie zapakować, nie może on posiadać śladów użytkowania. Do przesyłki należy dodać dowód zakupu (może być czytelna kserokopia) oraz wydrukowany formularz reklamacyjny.


Reklamacje należy odsyłać na adres:

Reklamowany towar jest odsyłany na koszt i odpowiedzialność reklamującego. W przypadku przyjęcia reklamacji- towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony, a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych) - zwracamy klientowi równowartość ceny produktu. Nie odbieramy żadnych przesyłek wysłanych na nasz koszt lub za pobraniem.

Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe użycie towaru, a w szczególności za działania lub zaniechania działania przez Użytkownika sprzeczne przeznaczeniem Towaru, z dostarczonymi razem z Towarem instrukcją obsługi lub wyjaśnieniami udzielonymi przez Sprzedawcę, Producenta lub Specjalistę.