Trafne hasło, które dobrze się kojarzy, przyciąga uwagę klienta. Czasami potrzebny jest dłuższy tekst, a w niektórych sytuacjach sprawdzają się nawet pojedyncze słowa. Osoby, które zastanawiają się, jak tworzyć napisy reklamowe, by rozpowszechniać swoje produkty lub usługi, powinny skupić się na kilku istotnych elementach. Ważny jest dobór odpowiedniego słownictwa oraz miejsca jego wyeksponowania. Jeśli zależy Ci, by Twoja marka zyskała na popularności, sprawdź nasze podpowiedzi.
Ciekawe hasła reklamowe z głębszym znaczeniem
Chwytliwe hasła zwykle nawiązują nie tylko do samego produkty, ale też do szerszego kontekstu. Wpisują się w obecne trendy, wykorzystują chętnie powtarzane w danym czasie żarty, przysłowia. Napis reklamowy może też odnosić się po części do sytuacji na świecie, znanej postaci z kina lub świata muzyki. Jednak kiedy tworzy się taki tekst, nie należy zatracić w metaforach i porównaniach sedna, jakim jest przedstawienie zalet promowanych przedmiotów lub usług.
Napisy na potykaczach przed lokalami
Dość często spotykanymi miejscami z kreatywnymi napisami reklamowymi są potykacze przed kawiarniami lub restauracjami. Wielu właścicieli takich lokali chętnie stosuje żarty językowe lub sytuacyjne, gdy tworzą tekst, który ma zapraszać na obiad czy ciasto z menu danego dnia. Żeby w ten sposób przyciągnąć uwagę klientów, wykorzystuje się zwykle kolorową kredę, która jest nietrwała, więc codziennie można zaskakiwać nowymi sloganami i złotymi myślami.
Napisy reklamowe na samochodach
Niektórzy stawiają na ruchome punkty z informacją o swojej marce. W tym celu umieszcza się napisy reklamowe na samochodach, by zwiększać zasięg danego sloganu wraz z poruszaniem się po mieście lub na szerszym obszarze. Zwykle w tym celu tworzy się grafikę z tekstem dopasowaną do kształtu auta i jego ograniczeń, by przekaz był czytelny. Dobrym pomysłem jest zamieszczenie takich informacji na drzwiach samochodu lub na masce, gdzie dostępne są duże wolne płaszczyzny.
Napisy reklamowe na zewnątrz budynku
Dobrym pomysłem jest też postawienie na wielkość zamiast mobilności. Napisy reklamowe na elewacjach budynków mogą być naprawdę duże, a co za tym idzie, widoczne z daleka. Warto stworzyć w tym celu baner, który może wisieć długo. Zmieści się na nim nawet dość długi tekst, a kiedy przyjdzie czas na zmiany, z łatwością wymienisz go na nowy. Jest to więc dużo łatwiejsze zadanie niż odświeżanie hasła na karoserii auta. Sprawdź możliwość wydruku wielkoformatowego.
Napisy na koszulkach
Nie należy zapominać o mniejszych formatach. Warto zrobić napisy reklamowe na koszulki, które łatwo jest rozprowadzić wśród pracowników, klientów, znajomych i rodziny. Chwytliwe hasło z ciekawym obrazkiem albo samo jest niebanalną ozdobą na bluzie lub innym elemencie garderoby. Dobrze jest postawić tutaj na krótki tekst, najlepiej z 2-5 słów, żeby był czytelny. Mimo że jest to mała skala, będzie jak najbardziej zauważalna i skuteczna.
Jak tworzyć reklamę
Rozpoznawalność nie buduje się jedynie w mediach. Na klientów duży wpływ mają reklamy, które nanosi się na fizyczne obiekty. Przekłada się to na lepszą rozpoznawalność oraz wyższe zyski. Jeśli chcesz stworzyć hasła, które skutecznie dotrą do Twojej grupy docelowej, sprawdź ofertę na stronie progresdispleys.pl, gdzie znajdziesz elementy niezbędne do szerzenia informacji o swojej działalności.