Regulamin sklepu
1. Postanowienia ogólne
Serwis internetowy sklepu internetowego progresdisplays.pl działający pod adresem www.progresdisplays.pl obsługiwany i zarządzany jest przez : Progresdisplays Sp. z o.o. NIP:8691982569, REGON:123053194, KRS 0001120572.
2. Warunki korzystania z serwisu
-
Korzystanie z serwisu sklepu internetowego, a w szczególności składanie zamówień, oznacza akceptację regulaminu oraz polityki prywatności serwisu dostępnego pod adresem progresdisplays.pl
-
Składanie zamówień w serwisie możliwe jest jedynie po założeniu konta klienta.
-
Wymagania techniczne do poprawnego działania serwisu:
-
Przeglądarka internetowa:
-
Chrome 25 lub nowsza
-
Firefox 20 lub nowsza
-
Internet Explorer 10 lub nowsza
-
-
Włączona obsługa skryptów JS
-
Akceptacja plików cookies
3. Konto klienta
-
W celu realizowania procesu zakupowego oraz obsługi zamówienia wymagane jest założenie konta klienta w serwisie sklepu internetowego
-
Konto klienta w sklepie internetowym może być założone przez osoby fizyczne oraz firmy.
-
Podczas rejestracji konta klienta sklepu internetowego wymagane jest wyrażenie zgody na akceptację postanowień niniejszego Regulaminu oraz Polityki prywatności przez zaznaczenie stosownego pola wyboru.
-
Dane wprowadzone w trakcie zakładania konta klienta mogą być klienta edytowane za pomocą funkcjonalności Edycja danych dostępnych po zalogowaniu do serwisu lub przez zgłoszenie pisemne w formie elektronicznej na adres: Progresdisplays Sp. z o.o., Plac Kupiecki 4, 32-800 Brzesko.
-
Sklep internetowy zastrzega, iż wprowadzone w trakcie rejestracji dane mogą być przechowywane oraz wykorzystywane w trakcie obsługi zamówień oraz w przypadku wyrażenia dodatkowej, nieobowiązkowej zgody, w celach marketingowych.
4. Składanie zamówień
-
W celu złożenia zamówienia należy zalogować się do konta klienta drukarni internetowej. Wypełnienie formularza zamówienia oraz jego wysłanie jest równoznaczne z zamówieniem usługi.
-
Zamówienia w systemie sklepu internetowego przyjmowane są przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
-
Czas realizacji zlecenia każdorazowo liczony jest od momentu akceptacji plików projektowych niezbędnych do poprawnej realizacji usługi do momentu odebrania przesyłki przez kuriera lub gotowości do transportu firmowego / odbioru osobistego.
-
Proces weryfikacji plików projektowych rozpoczyna się po spełnieniu przez klienta następujących warunków:
-
wgrania plików na serwer z wykorzystaniem funkcjonalności systemu drukarni internetowej
-
dokonania zapłaty za usługę (w przypadku wyboru form płatności: przelewy24.pl, Przelew na konto).
5. Sposoby płatności
-
Akceptowane przez sklep internetowy formy płatności są udostępnione do wiedzy oraz wyboru przez klienta na etapie składania zamówienia.
-
W zależności od parametrów zamówienia obsługiwane formy płatności to:
-
przelewy24.pl
-
Przelew na konto
-
Płatność za pobraniem
-
Płatność gotówką przy odbiorze
6. Sposoby dostawy
-
Akceptowane przez drukarnię internetową sposoby dostawy są udostępnione do wiedzy oraz wyboru przez klienta na etapie składania zamówienia.
-
W zależności od parametrów zamówienia obsługiwane formy dostawy to:
-
Przesyłka kurierska
-
Odbiór osobisty
7. Materiały do druku
-
Prace projektowe do produktów powinny być wgrane w formie plików JPG, CDR, AI ,PSD lub PDF. Prace są weryfikowane przez pracownika drukarni internetowej pod kątem poprawności dotyczącej rozmiaru projektu oraz informacji o kolorystyce.
-
Sklep internetowy nie sprawdza prac pod kątem poprawności językowej, merytorycznej oraz nie wprowadza żadnych modyfikacji do prac klientów.
-
Klient ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie wady dostarczonych prac – w szczególności wady prawne wynikające z treści i formy dostarczonych do druku prac oraz projektów wykonywanych na jego zlecenie, i w tym także za wszelkie naruszenia praw autorskich i innych praw osób trzecich.
8. Reklamacje
-
Reklamacje będą rozpatrywane jedynie w przypadku przesłania ich drogą pisemną w formie elektronicznej na adres: biuro@progresdisplays.pl w ciągu 14 dni roboczych odbioru przedmiotu zamówienia.
-
Reklamacje dotyczące uszkodzeń przesyłek w transporcie muszą być zgłoszone kurierowi w momencie odbioru towarów. Odbiorca zobowiązany jest sporządzić protokół reklamacyjny z udziałem kuriera firmy spedycyjnej dostarczającej przesyłkę i niezwłocznie powiadomić o tym pisemnie. Reklamacje nie spełniające podanej procedury nie będą uwzględniane. Głównym decydentem w tej sprawie jest firma spedycyjna.
-
Reklamację można złożyć do 14 dni od momentu dostawy. Po tym czasie reklamacja danej usługi nie będzie rozpatrywana. Rozpatrzenie reklamacji trwa do 14 dni roboczych. W przypadku gdy reklamacja zostaje uznana, pełen nakład zareklamowanego zamówienia musi zostać zwrócony.
-
Reklamacje dotyczące różnicy kolorystyki wydruków z kolorystyką przesłanych plików do druku, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieni, nie stanowią podstawy do zwrotu i reklamacji towaru.
-
Jeśli powodem reklamacji są różnice w kolorze w stosunku do oczekiwań Klienta, wówczas reklamacja może zostać uznana jedynie, jeśli przed rozpoczęciem druku została dostarczona drukarni przez Klienta odbitka próbna - proof cyfrowy.
9. Prawo odstąpienia konsumenta od umowy zawieranej na odległość
-
Konsument, który zawarł umowę na odległość ma prawo do odstąpienia od niej, bez podania przyczyny w terminie 14 dni. W celu odstąpienia od zawartej w ten sposób umowy Konsument powinien w terminie 14 dni przesłać na adres e-mail: biuro@progresdisplays.pl stosowne oświadczenie.
-
W przypadku odstąpienia od umowy na wykonanie produktu, umowa taka uznawana jest za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszystkich postanowień umownych. Zwrot pieniędzy nastąpi najpóźniej w terminie 14 dni od daty zwrotu towaru przez Konsumenta.
-
Zwrot kosztów towaru oraz przesyłki zostanie zrealizowany przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Konsumenta w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy kupna.
-
Konsument zobowiązany jest jedynie do pokrycia kosztu przesyłki towaru zwracanego do Sklepu.
-
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadku Umowy kupna, której przedmiotem jest towar wyprodukowany według projektu Konsumenta.
10. Postanowienia końcowe
- Sądem właściwym dla rozstrzygania ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Drukarnią, a Klientem będzie Sąd miejscowy właściwy dla siedziby Sklepu internetowego.
-
W kwestiach nieregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy polskiego prawa.