Standy reklamowe zewnętrzne
Standy reklamowe to jedne z najczęściej spotykanych oraz najskuteczniejszych reklam typu outdoor, czyli zewnętrznych. Doskonale sprawdzają się do zaprezentowania potencjalnym klientom ulotek, gazetek lub folderów zawierających informacje na temat oferowanych usług lub sprzedawanych towarów. Zwykle umieszcza się je tuż przy danym lokalu, ale znajdą zastosowanie także podczas różnych wydarzeń, np. targów tematycznych.
Stand zewnętrzny występuje w przeróżnych wersjach i kształtach, np. w formie potykacza, stojaka na baner czy ramy na tkaninę tekstylną z grafiką, ale też w bardziej oryginalnych postaciach, jak nadmuchiwana kolumna czy wieloramienny namiot. W przypadku tych konwencjonalnych rozwiązań możliwe jest umieszczenie grafiki reklamowej z jednej lub z dwóch stron, w zależności od potrzeb oraz usytuowania. Elegancki, nienachalny wygląd wzbudza naturalne zainteresowanie klientów, w przeciwieństwie do bardziej krzykliwych reklam, które niekiedy bywają zniechęcające.