Coraz więcej firm, organizacji i instytucji publicznych wykorzystuje potencjał wizerunkowy, jaki zapewniają reklamowe ścianki wystawiennicze. Tego typu narzędzia idealnie sprawdzą się przy okazji wszelkich działań mających na celu promowanie działalności i usług: na konferencjach, bankietach, targach branżowych i edukacyjnych itd.
Na rynku pojawia się coraz więcej ciekawych modeli ścianek wystawienniczych. Warto zwrócić uwagę między innymi na produkty oferowane przez firmę Progres Displays. Proponujemy specjalistyczne rozwiązania, które skutecznie rozwiną możliwości komunikacyjne Twojej firmy lub organizacji.
Ścianki wystawiennicze - rodzaje
Wśród najpopularniejszych ścianek reklamowych warto wymienić między innymi:
Ścianka wystawiennicza pop-up charakteryzuje się bardzo dużą powierzchnią reklamową w stosunku do swoich gabarytów. Po rozłożeniu umożliwia stworzenie kompletnego stoiska targowego lub prezentacyjnego, a przy okazji jest łatwa do przenoszenia i przewożenia. Z powodzeniem może być zamontowana przez jedną osobę – półautomatyczna konstrukcja z aluminium rozkłada się już po pierwszym ruchu. Następnie nakłada się na nią gotowe panele z grafiką lub tekstem – mocuje się je przy pomocy specjalnej taśmy magnetycznej do listwy wewnątrz. W zależności od indywidualnych preferencji, można zdecydować się na ściankę pop-up prostą lub łukową, zamontować dodatkowe oświetlenie itd. Możliwości konfiguracji jest tutaj naprawdę sporo. Podobnie zresztą jest w przypadku ścianek wystawienniczych tekstylnych, których niewątpliwą zaletą jest to, że łatwo je utrzymać w czystości – materiał z grafiką można nawet wyprać w pralce.
Ścianki reklamowe - wymiary
Ścianki wystawiennicze mają około 2-3 metry długości i szerokości. Na tak dużej powierzchni z powodzeniem prezentuje się grafikę wysokiej jakości. Nasza firma pracuje na najlepszych materiałach i surowcach poligraficznych, dzięki czemu obraz i tekst na ściankach będzie wyglądać dokładnie tak jak w Twojej wizji. Ponadto ścianki reklamowe mogą składać się z modułów, które można ze sobą łączyć w dowolny sposób, wedle uznania.
Warto też zainwestować w atrakcyjny dodatek, jakim jest tzw. trybunka reklamowa. Jest to niewielkie stanowisko z logo lub nazwą firmy, przy którym może swobodnie stać i pracować jedna osoba, na przykład główny prelegent. Na kufer pełniący funkcję trybunki mocuje się za pomocą taśm magnetycznych specjalny panel poligraficzny z nadrukiem.
Dlaczego warto zainwestować w ścianki wystawiennicze?
Ścianki wystawiennicze to doskonały sposób na profesjonalne zaprezentowanie swojej oferty. Przyciągają spojrzenia, zapadają w pamięć, kreują wizerunek i sprawiają, że firma staje się bardziej wiarygodna. Co więcej, ścianki wystawiennicze umożliwią Ci wyznaczenie komfortowej przestrzeni w przypadku, gdy organizator konferencji lub targów nie zapewnia firmom oddzielnych sektorów.
Szczególnie polecamy zakupy na naszej stronie internetowej. Gwarantujemy produkty wysokiej klasy. Zapraszamy do składania zamówień.